تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی
دانلود پروژه ها ، مقالات ، پایان نامه ها ، گزارشهای کارآموزی ، رشته مهندسی عمران و معماری

پنج شنبه 24 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی


تست-بازسازی-شهری-با-استفاده-از-فرهنگ-و-هنر-در-شهر-سنبا--مركز-تاریخی-شهر-اوزاكا-با-تمركز-بر-بازسازی

تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 3752

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی فضای شهری ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی معماری در 24 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

 

چکیده ترجمه :

بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر توجه بسیاری از شهر ها را در سراسر جهان به خود جلب كرده است . در این مقاله محقق از طریق تخصص خود در برنامه ریزی شهری در نظر دارد بااستفاده از پتانسیل فرهنگ و هنر مسیر های جدید بازسازی شهری را مورد مطالعه قرار دهد . مطالعه موردی شهر سنبا در مركز اوزاكا واقع در كشور ژاپن است كه اساسا ساختار منطقه ای خود را حفظ نموده و به عنوان قلب اوزاكا جایگاه خود را به عنوان یك مركز اقتصادی برای بیش از 400سال حفظ نموده است . لذا این آزمایش در باز سازی شهری از طریق فرهنگ و هنر و توسعه و روند آن می باشد . نتایج این آزمایش به وضوح نشان می دهد كه همراه با تلاش برای گسترش به اشتراك گذاری معنا و مفهوم منابع خفته در مركز تاریخی شهر از طریق رسانه ای مانند هنر امكان پذیر بوده و همچنین یك پیشرفت اساسی در نوع باز سازی شهری با عنوان مدیریت منطقه شناخته شده است كه در آن تجدید حیات و تنوع فعالیت ها به سمت بازسازی شهری وجود داشته و همچنین افزایش بازدید كنندگان را در بر خواهد داشت . علاوه بر این از طریق این معنی این مقاله نشان می دهد كه این چشم انداز در آینده جهت باز شهری در مركز تاریخی آن است .

كلمات كلیدی : بازسازی شهری از طریق استفاده از فرهنگ و هنر در بسیاری از شهرهای سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است . ( بیا بچینی و پاركینسون 1993و بویر 1988 و اوزوكین 1982)

به عنوان مثال تجدید حیات محلی از طریق بازسازی ساختمان های تاریخی و نو سازی و تبدیل محله های تاریخی می باشد و راه اندازی فضاهای شهری مانند تئاتر و یا موزه ها و استفاده از آنها به عنوان فضایی برای بیان هنر همیشه مد نظر بوده و همه تلاش می كنند تا آن شناخته شود . ( انجمن تحقیقات پراید سال 2008 و دانشگاه شهر اوزاكا 2008)

چنین روشی اغلب به عنوان آزمایش مورد بحث بوده و افقهای جدیدی با هدف تقویت فرهنگ و سیاست های هنری داشته و یا به عنوان وسیله ای جهت استفاده از نام تجاری شهر ها و سیاست های گردشگری است كه موضوعات مورد علاقه محبوب را ارائه می كند كه توسط حوزه ی سیاست موجود محدود شده است . با این حال از نظر نویسنده به طور عمده مطالعات برنامه ریزی شهری شایستگی توجه به سمت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر دارد اما توسعه آن با شیوه ای پیچیده در ارتباط است . این مقاله تعهداتی در سنبا در شهر اوزاكا را با محوریت تمركز فعالیت محقق در نظر دارد و یك مورد در رابطه با دانشگاه ها و شهروندان جهت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر را در نظر دارد .

ساختار مقاله :

این مقاله به شروع زیر است :

بخش 3 یك مرور از نظریه شهر خلاق به عنوان سیاست شهری با تمركز فرهنگ و هنر را در بر دارد و در بخش 4 مشكلات قابل لمسی توسط برنامه ریزی شهری در شهرستان های بزرگ ارائه می شود .

در بخش 5 مطالعه ی موردی اشاره شده است در این مقاله در باره ی شهر سنبا در اوزاكا است كه یكی از نماینده ها ی شهر های تاریخی ژاپن می باشد و پس از ارائه ی مسائل به سمت بازسازی آن اقدام خواهد شد . و در بخشی 6 الی 8 به عنوان مثال كافه هنر سنبا به عنوان عامل اصلی بازسازی شهری معرفی شده كه توسط دانشگاه بوده و با تمركز بر فرهنگ و هنر می باشد . بنابراین ترتیب زمانی برای آن امكان پذیر است . بر این اساس بخش 9 معنای بازسازی شهری از طریق هنر به صورت قابل لمسی ارائه خواهد شد و در فصل 10 نتیجه گیری ارائه می شود . 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته معماری, دانلود رشته معماری, دانلود مقاله معماری, دانلود مقاله مهندسی معماری, بازسازی شهری, راه اندازی فضاهای شهری, بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر, تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر, مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی, بازسازی مركز تاریخی شهر اوزاكا,