مقاله ای در مورد معماری موزه
دانلود پروژه ها ، مقالات ، پایان نامه ها ، گزارشهای کارآموزی ، رشته مهندسی عمران و معماری

پنج شنبه 30 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله ای در مورد معماری موزه


مقاله-ای-در-مورد-معماری-موزه

مقاله ای در مورد معماری موزه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 32

 

 

بخشی از متن:

مقاله ای در مورد معماری موزه ؛ یک مقاله مناسب برای مهندسی معماری که در 25 صفحه یرای دانلود آماده شده است .

 

 

فهرست سرفصلها :

سخنانی از ماریوبوتا در ایران

تعریف موزه

تاریخچه موزه

تاریخچه موزه در جهان

موزه در بینش اسلامی

شورای بین‌المللی موزه‌ها

انواع موزه

موزه‌های تاریخی

موزه‌های علمی

موزه‌های تخصصی

موزه‌های منطقه‌ای

موزه‌های فضای آزاد

بناهای تبدیل شده به موزه

بناهایی که به عنوان موزه ساخته شده اند

موزه‌های جدید

خصوصیات فیزیکی ساختمان موزه

 

شرح مختصر : بی شک وجود موزه به عنوان یک نهاد فرهنگی در اجتماع بسیار ضروری است فرهنگ هر جامعه یک مفهوم کلی است و تمامی ارزش‌ها و یافته‌های معنوی مردمان آن جامعه را در بر می‌گیرد. پس فرهنگ. میراث هر قومی است که از پیشینیان بر گرفته شده و در آن تغییراتی داده شده و به نسل‌های بعد انتقال یافته است. فرهنگها و تمدن‌ها مانند انسان سه مرحله تکامل دارند: زاده می‌شوند، کودکی و نوجوانی دارند. کمال می‌یابند و به پیری می‌رسند و بالاخره از میان می‌روند. خاصیت فرهنگها و تمدن‌های پویا و لازم می‌بیند از فرهنگهای دیگر می‌گیرد و آنچه را زائد می‌داند فرو می‌نهد و دور می‌ریزد. تا کنون هیچ تعریف تئوری جامعی برای این که مشخص کند موزه چگونه مکانی است ابراز نگردیده است، البته این بدان معنا نیست که هیچ درک صحیحی از اینکه موزه چیست وجود نداشته باشد زیرا موزه‌هایی که ساخته شده‌اند و طرحهایی که بوسیله طراحان مختلف عرضه گشته‌اند هر کدام خود گویای این مطلب است که موزه بدون تعریف خاصی بتواند بطورجامع درموردکلیه موزه‌ها صادق باشد می‌تواند بوجود آید و هر موزه‌ای شکل خاص خود را یافته و در دسترس عموم قرار گیرد.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: معماری موزه, مقاله معماری موزه, مقاله مهندسی معماری, مقاله معماری, دانلود مقاله معماری, مقاله رشته معماری, دانلود مقاله رشته معماری, مقاله معماری, دانلود مقاله معماری, پروژه معماری, دانلود پروژه معماری, آشنایی با معماری موزه, نحوه طراحی موزi,


پنج شنبه 27 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

طراحی فرهنگسرا کامل +تصویر

طراحی-فرهنگسرا-کامل-تصویر

طراحی فرهنگسرا کامل +تصویر

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 783

 

بخشی از متن:

 

فصل اول شناخت موضوع طراحی

فصل دوم    شناخت بسته طراحی

فصل سوم    برنامه فیزیکی

فصل چهارم بررسی نمونه های مشابه

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: طراحی فرهنگسرا, پروژه طراحی فرهنگسرا, دانلود پروژه طراحی فرهنگسرا, برنامه فیزیکی طراحی فرهنگسرا, طراحی معماری فرهنگسرا, دانلود پروژه معماری, پروژه طراحی معماری, دانلود پروژه طراحی معماری, پروژه معماری, آموزش طراحی فرهنگسرا, دانلود طراحی فرهنگسرا, نقشه اتوکد طراحی فرهنگسرا, نقشه اتوکد فرهنگ سرا,


پنج شنبه 24 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی


تست-بازسازی-شهری-با-استفاده-از-فرهنگ-و-هنر-در-شهر-سنبا--مركز-تاریخی-شهر-اوزاكا-با-تمركز-بر-بازسازی

تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 3752

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی فضای شهری ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی معماری در 24 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

 

چکیده ترجمه :

بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر توجه بسیاری از شهر ها را در سراسر جهان به خود جلب كرده است . در این مقاله محقق از طریق تخصص خود در برنامه ریزی شهری در نظر دارد بااستفاده از پتانسیل فرهنگ و هنر مسیر های جدید بازسازی شهری را مورد مطالعه قرار دهد . مطالعه موردی شهر سنبا در مركز اوزاكا واقع در كشور ژاپن است كه اساسا ساختار منطقه ای خود را حفظ نموده و به عنوان قلب اوزاكا جایگاه خود را به عنوان یك مركز اقتصادی برای بیش از 400سال حفظ نموده است . لذا این آزمایش در باز سازی شهری از طریق فرهنگ و هنر و توسعه و روند آن می باشد . نتایج این آزمایش به وضوح نشان می دهد كه همراه با تلاش برای گسترش به اشتراك گذاری معنا و مفهوم منابع خفته در مركز تاریخی شهر از طریق رسانه ای مانند هنر امكان پذیر بوده و همچنین یك پیشرفت اساسی در نوع باز سازی شهری با عنوان مدیریت منطقه شناخته شده است كه در آن تجدید حیات و تنوع فعالیت ها به سمت بازسازی شهری وجود داشته و همچنین افزایش بازدید كنندگان را در بر خواهد داشت . علاوه بر این از طریق این معنی این مقاله نشان می دهد كه این چشم انداز در آینده جهت باز شهری در مركز تاریخی آن است .

كلمات كلیدی : بازسازی شهری از طریق استفاده از فرهنگ و هنر در بسیاری از شهرهای سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است . ( بیا بچینی و پاركینسون 1993و بویر 1988 و اوزوكین 1982)

به عنوان مثال تجدید حیات محلی از طریق بازسازی ساختمان های تاریخی و نو سازی و تبدیل محله های تاریخی می باشد و راه اندازی فضاهای شهری مانند تئاتر و یا موزه ها و استفاده از آنها به عنوان فضایی برای بیان هنر همیشه مد نظر بوده و همه تلاش می كنند تا آن شناخته شود . ( انجمن تحقیقات پراید سال 2008 و دانشگاه شهر اوزاكا 2008)

چنین روشی اغلب به عنوان آزمایش مورد بحث بوده و افقهای جدیدی با هدف تقویت فرهنگ و سیاست های هنری داشته و یا به عنوان وسیله ای جهت استفاده از نام تجاری شهر ها و سیاست های گردشگری است كه موضوعات مورد علاقه محبوب را ارائه می كند كه توسط حوزه ی سیاست موجود محدود شده است . با این حال از نظر نویسنده به طور عمده مطالعات برنامه ریزی شهری شایستگی توجه به سمت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر دارد اما توسعه آن با شیوه ای پیچیده در ارتباط است . این مقاله تعهداتی در سنبا در شهر اوزاكا را با محوریت تمركز فعالیت محقق در نظر دارد و یك مورد در رابطه با دانشگاه ها و شهروندان جهت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر را در نظر دارد .

ساختار مقاله :

این مقاله به شروع زیر است :

بخش 3 یك مرور از نظریه شهر خلاق به عنوان سیاست شهری با تمركز فرهنگ و هنر را در بر دارد و در بخش 4 مشكلات قابل لمسی توسط برنامه ریزی شهری در شهرستان های بزرگ ارائه می شود .

در بخش 5 مطالعه ی موردی اشاره شده است در این مقاله در باره ی شهر سنبا در اوزاكا است كه یكی از نماینده ها ی شهر های تاریخی ژاپن می باشد و پس از ارائه ی مسائل به سمت بازسازی آن اقدام خواهد شد . و در بخشی 6 الی 8 به عنوان مثال كافه هنر سنبا به عنوان عامل اصلی بازسازی شهری معرفی شده كه توسط دانشگاه بوده و با تمركز بر فرهنگ و هنر می باشد . بنابراین ترتیب زمانی برای آن امكان پذیر است . بر این اساس بخش 9 معنای بازسازی شهری از طریق هنر به صورت قابل لمسی ارائه خواهد شد و در فصل 10 نتیجه گیری ارائه می شود . 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته معماری, دانلود رشته معماری, دانلود مقاله معماری, دانلود مقاله مهندسی معماری, بازسازی شهری, راه اندازی فضاهای شهری, بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر, تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر, مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی, بازسازی مركز تاریخی شهر اوزاكا,


پنج شنبه 21 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق زندگی نامه و آثار هوگو آلوار هنريک آلتو


تحقیق-زندگی-نامه-و-آثار-هوگو-آلوار-هنريک-آلتو(معمار-و-طراح-بزرگ-فنلاندی-در-قرن-بيستم)

تحقیق زندگی نامه و آثار هوگو آلوار هنريک آلتو

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: power point
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 2089

 

بخشی از متن:

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است :

•آلتو در سال ۱۹۲۲ در ژی وی اس کیلا اولین دفتر کارش را دایر کرد و در سال ۱۹۲۵ با آینو مارسیو ازدواج کرد.آینو مارسیو تا پایان عمر خود (۱۹۴۰)مهم ترین همکار او بود، خصوصاً در کار اداره و مدیریت کارخانه ی مبلمان چوبی که به سال ۱۹۲۸ در ارتباط با ساختمان آسایشگاه پایمیو تاسیس شده بود، نقش مؤثری داشت.

 

آسايشگاه مسلولين پايميو

کتابخانه ويپوری

ويلا مايره‌آ

کتابخانه ويپوری

غرفه‌ی فنلاند

خوابگاه دانشجويان MIT‌ (بيکر هاوس)

دانشگاه تکنولوژی هلسينکی

تالار شهر سايناتسالو

کتابخانه دانشگاه تکنولوژی هلسينکی

کتابخانه و تالار شهر سيناجوکی

کليسای شهر سيناجوکی

کليسای ناحيه ريولا

تالار اپرای اسن

ظروف شيشه‌ای

 

مبلمان و ... + عکس و توضیح کامل

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق زندگی نامه هوگو آلوار هنريک آلتو, زندگی نامه هوگو آلوار هنريک آلتو, دانلود تحقیق آثار هوگو آلوار هنريک آلتو, تحقیق آثار هوگو آلوار هنريک آلتو, آثار هوگو آلوار هنريک آلتو, دانلود تحقیق زندگی نامه آلوار آلتو, دانلود تحقیق آثار آلوار آلتو, تحقیق آثار معماری آلوار آلتو, بررسی معماری آلوار آلتو,


پنج شنبه 18 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله معماری های تک


معماری-های-تک

معماری های تک

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 2164

 

بخشی از متن:

معماری های تک ؛ مطلبی تحقیقی آموزشی  است که مناسب رشته معماری و نیز اصول و مبانی معماری و شهرسازی و طراحی معماری رشته عمران است و در 17 صفحه تهیه شده است .

سبک معماری های تک و تاریخچه این سبک و زیرشاخه های آن و آثار مرتبط با هریک به همراه آثار معماری برتر این سبک معماری با تصاویر ذکر شده است

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: معماری های تک, آثار معماری های تک, تحقیق معماری, پروژه معماری, مقاله معماری, دانلود تحقیق معماری, دانلود پروژه معماری, دانلود مقاله معماری, تحقیق رشته معماری, پروژه رشته معماری, مقاله رشته معماری, دانلود تحقیق رشته معماری, دانلود پروژه رشته معماری,


پنج شنبه 15 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود ترجمه مقاله بازبینی زمینه گرایی تاریخی


دانلود-ترجمه-مقاله-بازبینی-زمینه-گرایی-تاریخی

دانلود ترجمه مقاله بازبینی زمینه گرایی تاریخی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 972

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بازبینی زمینه گرایی تاریخی ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی معماری در 13 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

 

برای مقابله با مشکلات روش شناختی در زمینه گرایی از تشخیص های مفید بین متن و چکیده ها و تاریخچه و قسمت های تاریخی آن استفاده می کنیم. متن شامل نتیجه یا قسمت پژوهش است. حتی یک چشم انداز را از پس زمینه داده هایی که ما به آن اضافه می کنیم به دست می دهد. متن تاریخچه در زمینه گرایی به عنوان اصل معتبر در نظر گرفته می شود  و یا نشان از بازسازی متن دارد. این است که با یک چشم انداز به یک متن نگاه می کنیم. تاریخ بی میل برای استخراج قضاوت های اخلاقی حاضر بوده  و یا اعمال آنها را به گذشته تعمیم می دهد. به ظطور گسترده تر از هر تعمیم  اجتماعی بیش از واحدهای طولانی زمانی می توان نتیجه گرفت و آن نتیجه مسئولیت نمایش  اهمیت دادن جذابیت ها می باشد. دوره های مختلف تاریخی وجود دارد. زمینه گرایی تاریخی ممکن است به عنوان یک تفسیر تاریخ نگارها در نظر گرفته شود. بیهوده من تاکید می کنم که کار حاضر به طور گسترده تری منطق را داشته و کمتر در آن بر شفافیت های تاریخی تاکید شده است.

موضوع واضح  و عدم امکان:

زمینه گرایی چیزی پرواضح است  و امکان  پذیر نیست. این ناشی از درک . دیدگاه به دست آمده توسط هر ناظر بوده  است که از هر داده مستقل به دست آمده و بدون آلودگی است. ما ابزاری جهت اندازه گیری دمای مایعات داریم و می دانیم سوپ پخته شده خوشمزه است. رمان جدید من به طور خودکار حسن هایی را به وجود می آورد، نمی توانم به هر گونه داده بدون اضافه کردن چیزی از خودم رسیدگی کنم. ناظر یک متن را توسط حالت تطبیقی بررسی می کند . آن را می خواند. این موقعیت می تواند که این نمو به صورت متنی خودکار انجام شده است و زمینه گرایی توصیفی به وجود می آید و این چیزی پرواضح است. اگر DC یا همان زمینه گرایی توصیفی به یک روش اصلی تبدیل شود/ف ما باید به جای ایده در زمینه به دنبال چیزهای دیگر در زمینه گرایی باشیم که به آن روش زمینه گرایی MC گفته می شود. MC جوهره زمینه گرایی تاریخی است. بیش از این مورد که پرواضح است،MC با منابع عدم امکان در ارتباط بوده و بدیهی است که  از تحقیق به کار رفته و ما نیازی به آن نخواهیم داشت. همانطور که ما نمی توانیم  از آن اجتناب کنیم، آن بی معنی است که آن را انجام  دهیم. لذا تقاضای ما با این پیش فرض است که بگوییم ما انتخاب این کار را داریم یا نه. اما از انجا که ما انتخابی نداریم، تقاضای انتزاعی ما روش متنی را انتخاب می کند به سادگی ممکن است. نه تنها این ، تنها حس در زمینه گرایی تاریخی ممکن استنگاهی به زمینه چشم انداز از جمله در پس زمینه یک متن لازم است. این یک موضوع از ادعاهای مکمل و استدلال مربوطه بوده و به یک متن اضافه می شود. متن مجموعه ای اولیه از ادعا و استدلال ها است. متن یک مجموعه این ادعاها را ارائه می کند. در حال حاضر زمینه گرایی تاریخی را به عنوان یک تقاضا در هر متن به کار می گیرند. اگر همیشه این استفاده باشد یعنی متن اساسا با یک گذاره تقلیل همراه است که باید به نوبه خود بررسی شود. اجازه دهید بگوییم که قرار است یک متن به نام T1 در کنار متن T2 قرار گرد و همچنین  من با اضافه کردن T3 به آن انجام دادم. اما من باید یک متن Tn را به دست آورم. من نمی توانم این کار را انجام دهم. در حال حاضر آنچه را نمی توانم، انجام نمی دهم. اگر یک شرط لازم برای درک بیانیه یک متن باشد، این است که من قادر هستم آن را در چهارچوب قرار داده  و ادعاهای خود را بر اساس متن قادر به یک آزمون یکسان ارائه می کنم. این بدان معنی است که ادعاهای متنی من نمی تواند وجود داشته باشد مگر اینکه بیش از حد در زمینه باشد. تا جایی که ادعای متنی من خارج از چهارچوب باشد. می تواند بدون حکم ان را پذیرفت، اما من نمی توانم همه چیز را در زمینه قرار دهم. چنین تقاضایی بی نهایت  قدیمی است لذا باید توقف کرد. تقاضا برای بخشی از زمینه در حقیقت ضروری بوده و پس از آن خود را متوقف کنید. حتی اگر از حقیقت دور شوید.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته معماری, دانلود رشته معماری, دانلود مقاله معماری, دانلود مقاله مهندسی معماری, بازبینی زمینه گرایی تاریخی, زمینه گرایی تاریخی, دانلود مقالات رشته معماری, زمینه گرایی تاریخی, مقاله زمینه گرایی تاریخی, دانلود زمینه گرایی تاریخی, دانلود زمینه گرایی تاریخی, تحقیق زمینه گرایی تاریخی, پروژه زمینه گرایی تاریخی,


پنج شنبه 9 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پلان معماری ساختمان 4 طبقه اجرا شده در میدان توحید


پلان-معماری-ساختمان-4-طبقه-اجرا-شده-در-میدان-توحید

پلان معماری ساختمان 4 طبقه اجرا شده در میدان توحید

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
حجم فایل: 889

 

 

بخشی از متن:

این نقشه ، نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 4 طبقه ، 4 واحدی می باشد که در منطقه میدان توحید تهران بزرگ اجرا شده است. تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.در نقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری ساختمان, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری اتوکد, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری ساختمان 4 طبقه اجرا شده در میدان توحید, پلان معماری ساختمان 4 طبقه اجرا شده, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه,


پنج شنبه 3 آذر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پلان ساختمان 3 طبقه 6 واحدی (اجرا شده در تهرانپارس )


پلان-ساختمان-3-طبقه-6-واحدی-(اجرا-شده-در-تهرانپارس-)

پلان ساختمان 3 طبقه 6 واحدی (اجرا شده در تهرانپارس )

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: DWG
حجم فایل: 1336

 

 

بخشی از متن:

نقشه ای که تقدیم شما میشود نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 3 طبقه ، 6 واحدی می باشد که در منطقه تهرانپارس تهران بزرگ اجرا شده است.  تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.در نقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری ساختمان, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری اتوکد, نقشه معماری اتوکد, پلان ساختمان 3 طبقه 6 واحدی, دانلود پلان ساختمان 3 طبقه 6 واحدی, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 3 طبقه 6 واحدی, نقشه اتوکد ساختمان 3 طبقه 6 واحدی, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 3 طبقه در تهرانپارس,


پنج شنبه 30 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پلان ساختمان 4 طبقه 8 واحدی اجرا شده در منطقه نیاوران


پلان-ساختمان-4-طبقه-8-واحدی-اجرا-شده-در-منطقه-نیاوران

پلان ساختمان 4 طبقه 8 واحدی اجرا شده در منطقه نیاوران

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: DWG
حجم فایل: 1026

 

 

بخشی از متن:

این نقشه، نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 3 طبقه ، 6 واحدی می باشد که در منطقه نیاوران تهران بزرگ اجرا شده است.  تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.درنقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری ساختمان, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری اتوکد, نقشه معماری اتوکد, پلان ساختمان 4 طبقه 8 واحدی اجرا شده در منطقه نیاوران, پلان ساختمان 4 طبقه 8 واحدی, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه در نیاوران, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه در نیاوران, نقشه ساختمان 4 طبقه در نیاوران,


پنج شنبه 29 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پلان کامل اجرا شده ساختمان بتنی 5 طبقه در منطقه 9 تهران

پلان-کامل-اجرا-شده-ساختمان-بتنی-5-طبقه-در-منطقه-9-تهران

پلان کامل اجرا شده ساختمان بتنی 5 طبقه در منطقه 9 تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 1558

 

 

بخشی از متن:

پلان کامل اجرا شده ساختمان بتنی 5 طبقه در منطقه 9 تهران 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه اتوکد, پلان کامل اجرا شده ساختمان بتنی 5 طبقه در منطقه 9 تهران, پلان کامل اجرا شده ساختمان بتنی 5 طبقه, پلان کامل ساختمان بتنی 5 طبقه, دانلود نقشه ساختمان بتنی 5 طبقه, نقشه ساختمان بتنی 5 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان بتنی 5 طبقه, نقشه اتوکد 5 طبقه بتنی, دانلود نقشه اتوکد 5 طبقه بتنی,


پنج شنبه 28 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مجموعه پلان های مجموعه مسکن مهر 1500 واحدی

مجموعه-پلان-های-مجموعه-مسکن-مهر-1500-واحدی

مجموعه پلان های مجموعه مسکن مهر 1500 واحدی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: DWG
حجم فایل: 7607

 

 

بخشی از متن:

این مجموعه، یک مجموعه فوق العاده کامل و کمیاب در اینترنت است . پک ذکر شده راجع به پروژه مسکن مهر 1500 واحدی می باشد که اکنون در حال بهره برداری میباشد. پلان های این مجموعه توسط فوق حرفه ای ترین مهندسین معمار ایران طراحی و تایید شده است. این مجموعه شامل نقشه های کلیه ساختمان ها به طور کامل ، به همراه نقشه توپوگرافی و سایت پلان میباشد . امید است تا حاصل زحمات این گروه بزرگ مهندسین مورد توجه شما واقع شود.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری ساختمان, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری اتوکد, نقشه معماری اتوکد, نقشه اتوکد مسکن مهر, دانلود نقشه اتوکد مسکن مهر, پلان اتوکد مسکن مهر, پلان اتوکد مسکن مهر,


پنج شنبه 27 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مجموعه نقشه های سوله ورزشی(نقشه های برق و مکانیک)

مجموعه-نقشه-های-سوله-ورزشی(نقشه-های-برق-و-مکانیک)

مجموعه نقشه های سوله ورزشی(نقشه های برق و مکانیک)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: DWG
حجم فایل: 1168

 

 

بخشی از متن:

این مجموعه، یک مجموعه فوق العاده کامل و کمیاب در اینترنت است . پک ذکر شده راجع به پراجکت سوله بزرگ ورزشی می باشد. این مجموعه شامل نقشه های کلیه قسمت های سوله به طور کامل ، به همراه نقشه های برق و مکانیک میباشد . این نقشه اتوکد فوق العاده حرفه ای و کامل است. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری سوله ورزشی, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد سوله ورزشی, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, دانلود نقشه اتوکد برق, دانلود نقشه اتوکد مکانیک, نقشه های سوله ورزشی, نقشه سوله ورزشی, دانلود نقشه سوله ورزشی, دریافت نقشه سوله ورزشی, پلان اتوکد سوله ورزشی, دانلود پلان اتوکد سوله ورزشی,


پنج شنبه 23 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقشه اتوکد ساختمان 6 طبقه اجرا شده در میدان فاطمی غربی تهران

نقشه-اتوکد-ساختمان-6-طبقه-اجرا-شده-در-میدان-فاطمی-غربی-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 6 طبقه اجرا شده در میدان فاطمی غربی تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 3491

 

 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 6 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه میدان فاطمی تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان 6 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان, دانلود نقشه معماری اتوکد, دانلود رایگان نقشه اتوکد, دانلود نقشه معماری ساختمان, نقشه معماری, دانلود فایل اتوکد پلان مسکونی, دانلود پلان اتوکد معماری, فایل اتوکد پلان مسکونی رایگان, دانلود نقشه اتوکد ساختمان در میدان فاطمی غربی تهران, نقشه اتوکد ساختمان در میدان فاطمی غربی تهران, نقشه ساختمان در میدان فاطمی غربی تهران,


پنج شنبه 23 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مروری بر زندگی و آثار معماری رنزو پیانو


مروری-بر-زندگی-و-آثار-معماری-رنزو-پیانو

مروری بر زندگی و آثار معماری رنزو پیانو

فرمت فایل دانلودی: 
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 68

 

 

بخشی از متن:

مروری بر زندگی و آثار معماری رنزو پیانو ؛ تحقیق آموزشی  و  پروژه  رشته مهندسی معماری است که مناسب تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی از رشته مهندسی عمران نیز است و در 11 صفحه تهیه شده است . در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته رنزو پیانو پرداخته شده. سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است . اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است. برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند. در ضمن منابع هم بطور کامل ذکر شده اند.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: آثار رنزو پیانو, آثار معماری رنزو پیانو, معماری رنزو پیانو, دانلود پروژه معماری, دانلود مقاله معماری, دانلود پایان نامه معماری, پروژه رشته معماری, پروژه رشته مهندسی معماری, دانلود تحقیق معماری, تحقیق مهندسی معماری, تحقیق رشته مهندسی معماری, بررسی معماری آثار رنزو پیانو, معماری رنزو پیانو,


پنج شنبه 21 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مروری بر زندگی و آثار معماری تویو ایتو


مروری-بر-زندگی-و-آثار-معماری-تویو-ایتو

مروری بر زندگی و آثار معماری تویو ایتو

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 915

 

 

بخشی از متن:

مروری بر زندگی و آثار معماری تویو ایتو معمار باد و ماشین ؛ تحقیق آموزشی  و  پروژه  رشته مهندسی معماری است که مناسب تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی از رشته مهندسی عمران نیز است و در 22  صفحه تهیه شده است . در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته تویو ایتو پرداخته شده. سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است . اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است. برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند. در ضمن منابع هم بطور کامل ذکر شده اند.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: آثار تویو ایتو, آثار معماری تویو ایتو, معماری تویو ایتو, دانلود پروژه معماری, دانلود مقاله معماری, دانلود پایان نامه معماری, پروژه رشته معماری, پروژه رشته مهندسی معماری, دانلود تحقیق معماری, تحقیق مهندسی معماری, تحقیق رشته مهندسی معماری, دانلود پروژه بررسی آثار معماری تویو ایتو,


پنج شنبه 19 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقشه اتوکد ساختمان 11 طبقه اجرا شده در خیابان ولیعصر تهران

نقشه-اتوکد-ساختمان-11-طبقه-اجرا-شده-در-خیابان-ولیعصر-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 11 طبقه اجرا شده در خیابان ولیعصر تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 3294

 

 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 11 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه خیابان ولیعصر تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان 11 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان, دانلود نقشه معماری اتوکد, دانلود رایگان نقشه اتوکد, دانلود نقشه معماری ساختمان, نقشه معماری, دانلود فایل اتوکد پلان مسکونی, دانلود پلان اتوکد معماری, فایل اتوکد پلان مسکونی رایگان, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 11 طبقه, نقشه ساختمان 11 طبقه, دانلود نقشه اتوکد ساختمان در خیابان ولیعصر تهران, نقشه اتوکد ساختمان در خیابان ولیعصر تهران, نقشه ساختمان در خیابان ولیعصر تهران,


پنج شنبه 16 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقشه اتوکد ساختمان 8 طبقه اجرا شده در میدان سپاه تهران

نقشه-اتوکد-ساختمان-8-طبقه-اجرا-شده-در-میدان-سپاه-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 8 طبقه اجرا شده در میدان سپاه تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 827

 

 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 8 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه میدان سپاه تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان 8 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان, دانلود نقشه معماری اتوکد, دانلود رایگان نقشه اتوکد, دانلود نقشه معماری ساختمان, نقشه معماری, دانلود فایل اتوکد پلان مسکونی, دانلود پلان اتوکد معماری, فایل اتوکد پلان مسکونی رایگان, دانلود نقشه اتوکد ساختمان در میدان سپاه تهران, نقشه اتوکد ساختمان در میدان سپاه تهران, نقشه ساختمان در میدان سپاه تهران,


پنج شنبه 15 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مروری بر زندگی و آثار معماری فرانک لوید رایت


مروری-بر-زندگی-و-آثار-معماری-فرانک-لوید-رایت

مروری بر زندگی و آثار معماری فرانک لوید رایت

فرمت فایل دانلودی: 
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 68

 

 

بخشی از متن:

مروری بر زندگی و آثار معماری فرانک لوید رایت ؛ تحقیق آموزشی و پروژه  رشته مهندسی معماری است که مناسب تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی از رشته مهندسی عمران نیز است و در 13  صفحه تهیه شده است . در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته فرانک لوید رایت پرداخته شده سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند در ضمن منابع هم بطور کامل ذکر شده اند

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: آثار فرانک لوید رایت, آثار معماری فرانک لوید رایت, معماری فرانک لوید رایت, دانلود پروژه معماری, دانلود مقاله معماری, دانلود تحقیق معماری, پروژه رشته معماری, پروژه رشته مهندسی معماری, دانلود تحقیق معماری, تحقیق مهندسی معماری, تحقیق رشته مهندسی معماری,


پنج شنبه 13 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مروری بر زندگی و آثار معماری لویی سالیوان


مروری-بر-زندگی-و-آثار-معماری-لویی-سالیوان

مروری بر زندگی و آثار معماری لویی سالیوان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 280

 

بخشی از متن:

مروری بر زندگی و آثار معماری لویی سالیوان ؛ تحقیق آموزشی و پروژه رشته مهندسی معماری در مورد نورمن فاستر است که مناسب تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی از رشته مهندسی عمران نیز است و در 13  صفحه تهیه شده است .

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته لویی سالیوان پرداخته شده

سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است .
اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است.
برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند.
در ضمن منابع هم بطور کامل ذکر شده اند.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: معماری لویی سالیوان, آثار معماری لویی سالیوان, دانلود پروژه معماری, دانلود مقاله معماری, پروژه رشته معماری, پروژه رشته مهندسی معماری, دانلود تحقیق معماری, تحقیق مهندسی معماری, تحقیق رشته مهندسی معماری, دانلود پروژه رشته معماری, پروژه معماری,


پنج شنبه 12 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مروری بر زندگی و آثار معماری لکوربوزیه روح ناآرام


مروری-بر-زندگی-و-آثار-معماری-لکوربوزیه-روح-ناآرام

مروری بر زندگی و آثار معماری لکوربوزیه روح ناآرام

فرمت فایل دانلودی: 
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 68

 

بخشی از متن:

مروری بر زندگی و آثار معماری لکوربوزیه روح ناآرام ؛ تحقیق آموزشی و پروژه  رشته مهندسی معماری است که مناسب تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی از رشته مهندسی عمران نیز است و در 15  صفحه تهیه شده است . در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته لوكوربوزیه پرداخته شده سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند در ضمن منابع هم بطور کامل ذکر شده اند

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: معماری لکوربوزیه, معماری لوکوربوزیه, آثار لوربوزیه, آثار معماری لکوربوزیه, دانلود پروژه معماری, دانلود مقاله معماری, پروژه رشته معماری, پروژه رشته مهندسی معماری, دانلود تحقیق معماری, تحقیق مهندسی معماری, تحقیق رشته مهندسی معماری, دانلود پروژه رشته معماری,


پنج شنبه 10 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 4 واحدی (اجرا شده در زمین نامتقارن در منطقه ظفر)


نقشه-کامل-اتوکد-ساختمان-4-طبقه-4-واحدی-(اجرا-شده-در-زمین-نامتقارن-در-منطقه-ظفر)

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 4 واحدی (اجرا شده در زمین نامتقارن در منطقه ظفر)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: DWG
حجم فایل: 1294

 

 

بخشی از متن:

نقشه ای که تقدیم شما میشود نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 4 طبقه ، 4 واحدی می باشد که در منطقه ظفر تهران بزرگ اجرا شده است. تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.در نقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری ساختمان, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری اتوکد, نقشه معماری اتوکد, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 4 واحدی, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 4 واحدی, پلان اتوکد ساختمان 4 طبقه 4 واحدی, پلان اتوکد ساختمان 4 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه,


پنج شنبه 9 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 8 واحدی (اجرا شده در جنت آباد)


نقشه-کامل-اتوکد-ساختمان-4-طبقه-8-واحدی-(اجرا-شده-در-جنت-آباد)

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 8 واحدی (اجرا شده در جنت آباد)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: dwg
حجم فایل: 659

 

 

بخشی از متن:

نقشه تقدیم شده نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 4 طبقه ، 8 واحدی می باشد  در منطقه جنت آباد تهران بزرگ اجرا شده است. تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.در نقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری ساختمان, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری اتوکد, نقشه معماری اتوکد, نقشه کامل اتوکد ساختمان 4 طبقه 8 واحدی, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 8 واحدی, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 8 واحدی, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه در جنت آباد,


پنج شنبه 8 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقشه اتوکد ساختمان 10 طبقه اجرا شده در الهیه تهران


نقشه-اتوکد-ساختمان-10-طبقه-اجرا-شده-در-الهیه-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 10 طبقه اجرا شده در الهیه تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 4277

 

 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 10 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه الهیه تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی این نقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان 10 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان, دانلود نقشه معماری اتوکد, دانلود رایگان نقشه اتوکد, دانلود نقشه معماری ساختمان, نقشه معماری, دانلود فایل اتوکد پلان مسکونی, دانلود پلان اتوکد معماری, فایل اتوکد پلان مسکونی رایگان, دانلود نقشه اتوکد ساختمان در الهیه تهران, نقشه اتوکد ساختمان در الهیه تهران, دانلود نقشه ساختمان در الهیه تهران, نقشه ساختمان در الهیه تهران,


پنج شنبه 6 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پلان ساختمان 4 طبقه بتنی اجرا شده در خیابان ولیعصر

پلان-ساختمان-4-طبقه-بتنی-اجرا-شده-در-خیابان-ولیعصر

پلان ساختمان 4 طبقه بتنی اجرا شده در خیابان ولیعصر

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: DWG
حجم فایل: 1644

 

بخشی از متن:

اطلاعات فایل :  نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 4 طبقه ، 4 واحدی می باشد که در منطقه ولیعصرتهران بزرگ اجرا شده است. تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.در نقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه معماری, نقشه معماری, نقشه معماری ساختمان, دانلود نقشه اتوکد, نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد حرفه ای, نقشه معماری اتوکد, پلان معماری اتوکد, نقشه معماری اتوکد, پلان ساختمان 4 طبقه بتنی, دانلود پلان ساختمان 4 طبقه بتنی, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه, دانلود نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه در تهران,


پنج شنبه 5 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مروری بر زندگی و آثار معماری فرانک گهری


مروری-بر-زندگی-و-آثار-معماری-فرانک-گهری

مروری بر زندگی و آثار معماری فرانک گهری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 1421

 

بخشی از متن:

مروری بر زندگی و آثار معماری فرانک گهری؛ تحقیق آموزشی و پروژه  رشته مهندسی معماری در مورد فرانک گری است که مناسب تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی از رشته مهندسی عمران نیز است و در 12 صفحه تهیه شده است .

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته فرانک گهری پرداخته شده

سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است
اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است
برخی از آثار وی با تصاویر آنها بررسی و معرفی گردیده اند
در ضمن منابع هم بطور کامل ذکر شده اند

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: آثار فرانک گری, معرفی آثار فرانک گهری, آثار معماری فرانک گری, آثار معماری فرانک گهری, دانلود پروژه معماری, دانلود مقاله معماری, پروژه رشته معماری, پروژه رشته مهندسی معماری, دانلود تحقیق معماری, تحقیق مهندسی معماری, تحقیق رشته مهندسی معماری,


پنج شنبه 3 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پروژه طرح مرمّت و احیای خانه ناصرالدین میرزا

پروژه-طرح-مرمّت-و-احیای-خانه-ناصرالدین-میرزا

پروژه طرح مرمّت و احیای خانه ناصرالدین میرزا

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: powerpoint
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 4914

 

 

بخشی از متن:

پروژه طرح مرمّت و احیای خانه ناصرالدین میرزا (مناسب برای نمونه پایان نامه) در 71 صفحه پاورپوینت قابل ویرایش همراه عکس به صورت جامع و شکیل جمع آوری شده است که نظیرآن را نخواهید یافت :

 

موقعیت خانه ناصرالدین میرزا در بافت

این بنا در خیابان خیام شمالی خیابان صوراسرافیل پشت کوچه قورخانه در کوچه ای معروف به ناصرالدین میرزا در محدوده شهرداری منطقه دوازده ، ناحیه 2 و به پلاک 16 واقع گردیده است. کوچه ناصرالدین میرزا کوچه باریکی است همچون سایر کوچه های بافت قدیمی تهران که در جلوی آن مغازه هایی از قبیل چاپخانه ، تکثیر ، کپی و نیز تعمیرگاه وجود دارد و بعد از گذر از این مغازه ها به کوچه ای باریکتر می رسیم که درب ورودی این خانه در ابتدای آن واقع است. این دیوار که دیوار شرقی خانه محسوب می گردد تا انتهای کوچه که حدود 48 متر طول دارد ادامه میابد.

کوچه ناصرالدین میرزا کوچه ای باریک و شمالی جنوبی است که یکی از فرعیات منشعب از خیابان صوراسرافیل می باشد. خیابان صوراسرافیل خود خیابانی شرقی غربی میان خیابانهای ناصرخسرو و خیام قرار دارد. ورودی این بنا بسیار ساده و بدون کوچکترین تزئینات است و همین امر انسان را دچار شک در مالکیت آن توسط یک شاهزاده می نماید.

این بنا در زمینی در حدود 1000 متر مربع بنا شده است. بخش شمالی حدود 403 مترمربع و بخش جنوبی آن 136 مترمربع مساحت زمین آنرا اشغال کرده است و...

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: پروژه طرح مرمت و احیای خانه ناصرالدین میرزا, دانلود پروژه مرمت خانه ناصرالدین میرزا, پروژه مرمت خانه ناصرالدین میرزا, دانلود پروژه احیای خانه ناصرالدین میرزا, پروژه احیای خانه ناصرالدین میرزا, مرمت خانه ناصرالدین میرزا, احیای خانه ناصرالدین میرزا, پروژه طرح مرمت خانه ناصرالدین میرزا,


پنج شنبه 2 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پلان کامل اتوکد هتل دو طبقه

پلان-کامل-اتوکد-هتل-دو-طبقه

پلان کامل اتوکد هتل دو طبقه

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: dwg
حجم فایل: 1666

 

 

بخشی از متن:

پلان کامل اتوکد معماری هتل دو طبقه شامل پلان های معماری ، نما ، برش و غیره در قالب DWG اتوکد و قابل ویرایش

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پلان کامل اتوکد هتل دو طبقه, پلان کامل اتوکد هتل دو طبقه, پلان اتوکد هتل دو طبقه, دانلودنقشه کامل معماری هتل دو طبقه, نقشه معماری کامل هتل دو طبقه, دانلود نقشه معماری هتل, دانلود نقشه اتوکد هتل دوطبقه, نقشه اتوکد هتل دو طبقه, دانلود نقشه اتوکد, دانلود نقشه اتوکد هتل, پلان اتوکد هتل,


پنج شنبه 1 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق آشنایی با بناهای تاریخی میدان نقش جهان اصفهان

تحقیق-آشنایی-با-بناهای-تاریخی-میدان-نقش-جهان-اصفهان

تحقیق آشنایی با بناهای تاریخی میدان نقش جهان اصفهان

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 438

 

بخشی از متن:

میدان نقش جهان

 

میدان نقش جهان هم‌چنین معروف با نام تاریخی میدان شاه و پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران با نام رسمی میدان امام، میدان مرکزی شهر اصفهان است که در قلب مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد.

 

بناهای تاریخی موجود در چهار طرف میدان نقش جهان شامل عالی‌قاپو، مسجد شاه (اصفهان)، مسجد شیخ لطف‌الله و سردر قیصریه است. علاوه بر این بناها دویست حجره دو طبقه پیرامون میدان واقع شده‌است که عموماً جایگاه عرضهٔ صنایع دستی اصفهان می‌باشند.

 

میدان نقش جهان در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۱۳ به شماره ۱۰۲ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و در اردیبهشت ۱۳۵۸ به شماره ۱۱۵ جزء نخستین آثار ایرانی بود که به‌عنوان میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت جهانی رسید و...

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق آشنایی با بناهای تاریخی میدان نقش جهان, تحقیق بناهای تاریخی میدان نقش جهان, دانلود تحقیق بناهای تاریخی اصفهان, دانلود تحقیق میدان نقش جهان, دانلود تحقیق معماری اصفهان, پروژه میدان نقشه جهان اصفهان, معماری میدان نقش جهان اصفهان, آشنایی با معماری میدان نقش جهان, بررسی معماری میدان نقش جهان, آشنایی با معماری ایران, آشنایی با معماری اصفهان,


پنج شنبه 30 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پروژه روستا ابیانه


آشنایی-با-روستا-ابیانه-(word)

پروژه روستا ابیانه

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 84
حجم فایل: 5022

 

بخشی از متن:

پروژه روستا

درس روستا یکی از مهم ترین دروس رشته ی نقشه کشی مهماری است که بدست آوردن نمره مناسب در این درس دشوار میباشد و با توجه به اینکه اساتید این درس از دانشجویان می خواهند تا به روستای مورد نظر بروند و تحقیق ها و اطلاعات خودرا از روستا به وی تحویل دهند و با توجه به شرایط سخت رفت وآمد و شاغل بودن اکثر دانشجویان این کار بسیار دشوار است.ما به عنوان فارغ التحصیلین رشته ی نقشه کشی معماری تمام سعی و تلاش خود را به کار بستیم تا بهترین و جامع ترین پروژه روستا را برای شما در یک فایل آماده کنیم، ما به شما اطمینان می دهیم که با این پروژه روستا بالاترین نمره را با توجه به تعداد واحدهای این درس مهم گرفته و هرچه سریعتر با نمرات بالا به سوی فارغ التحصیلی پیش بروید .ما را از دعاهای خیر خود دریغ نکنید. از جمله اطلاعات موجود در این پروژه : 

 

 طرح هادی –شرایط اقلیمی ، معرفی به به لحاظ موقعیت جغرافیایی ، شناخت ویژگی های اجتماعی و فرهنگی – جمیعتی و اقتصادی ، پوشش گیاهی ، دسته بندی قومی ،پیش بینی عملکرد اقتصادی روستا در آینده ، شناخت وضع موجود کالبد روستا ،شناخت مالکیت ها ، شناخت شبکه های دسترسی روستا ،شناخت شبکه ی تاسیساتی زیربنایی (آب ، برق ، فاضلاب) ،تجزیه وتحلیل ،وضعیت فعالیت ، حوزه عملکردی و خدماتی و...

در این پروژه :

موقعيت جغرافيايی  :

دره برزرود در شمالغرب شهر نطنز واقع شده است . مهمترين ارتفاعات دره عبارتند از : کوه زير پل با ارتفاع ۳۳٩٨متر و کوه ارس هر با ۳۱٩٩متر ارتفاع از سطح دريا ، در دره برزرود روستاهای هنجن ، يارند ، کمجان ، برز ، طره و در منتهی اليه دره روستای تاريخی ابيانه واقع  شده است

 

ويژگيهای زمين شناسی منطقه :

رشته کوههای بين کاشان – اردستان ( که دره ابيانه را نيز شامل ميشود ) طاقديس بزرگ بالا آمده ای است که هسته مربوط به پالئوزوئيک – ترياس آن در منطقه ابيانه و چيمه نمايان است  . روند محوری اين طاقديس شمالغرب – جنوب شرق بوده  که بر روند عمومی منطقه نيز منطبق است .

 

 قديميترين تشکيلات زمين شناسی در منطقه مربوط به تشکيلات پر کامبرين است که بر روی آن به ترتيب تشکيلات پالئوزوئيک ( کامبرين ، اروسين ، سيلورين ، دونين ، کربو نيفر ، پرمين ، تشکيلات ترياس ميانی ، لياس و کرتاسه متعلق به مزوزوئيک و تشکيلات دوران سوم که از نوع تشکيلات الگو ميوسن و پليوسن  می باشد ) قرار دارد .تشکيلات دوران چهارم شامل تشکيلات پليوستوسن و آبرفتهای قديمی می باشد .   و...

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، آموزشی رشته مهندسی معماری، ،
:: برچسب‌ها: پروژه روستا ابیانه word , دانلود پروژه روستا ابیانه, دانلود پروژه روستا, دانلود پروژه روستای ابیانه, پروژه روستای ابیانه, دانلود پروژه روستا معماری, پروژه روستا معماری, پروژه روستا, دانلود پروژه روستا مهندسی معماری, پروژه روستا مهندسی معماری,


پنج شنبه 29 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

بلاک های آماده اتوکد معماری شامل اشل درخت و فضای سبز

بلاک-های-آماده-اتوکد-معماری-شامل-اشل-درخت-و-فضای-سبز

بلاک های آماده اتوکد معماری شامل اشل درخت و فضای سبز

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: dwg
حجم فایل: 739

 

بخشی از متن:

تمامی معماران در هنگام طراحی یک پلان قطعا نیاز به مبلمان دارند. یکی از ویژگی های نرم افزار اتوکد Block های آن است که این امکان را به طراحان می دهد تا اشکال مورد نظر خود را ذخیره کرده و در دفعات بعد از آنها استفاده کنند.

 

قطعا هیچ طراحی تمام مبلمان یک خانه را درون نرم افزار اتوکد از ابتدا طراحی نمی کند و همگی از طرح ها و مجموعه بلاک های مبلمان آماده شده را استفاده می کنند. در این مجموعه ما سعی کردیم تا کلکسیونی از انواع بلاک های مورد نیاز برای طراحی های پلان و محوطه را در اختیار معماران و طراحان قرار دهیم که شامل : انواع مبلمان، کمد، صندلی، وسایل آشپزخانه، دستشویی، حمام، اتوموبیل، درخت و .... است که تمامی موارد ذکر شده همراه با بلاک های نما هم می باشند.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، پروژه اتوکد طراحی ساختمان ،پروژه اتوکد طراحی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: بلاک های اتوکد, دانلود بلاک های اتوکد, بلاک های آماده اتوکد, دانلود بلاک های آماده اتوکد, دانلود بلاک آماده درخت و فضای سبز, بلاک های آماده فضای سبز, اشل درخت و فضای سبز, اشل فضای سبز, دانلود اشل معماری,


پنج شنبه 28 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

معماری حمام های تاریخی ایران


معماری-حمام-های-تاریخی-ایران

معماری حمام های تاریخی ایران

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 217

 

 

بخشی از متن:

حمام تاریخی‌ ایران

 

حمام‌های ایرانی بسیار هوشمندانه ساخته می‌شدند. در طراحی ساختمان حمام‌ها با ایجاد راهرویی پیچ‌درپیچ در حدفاصل دهلیز و ورودی حمام با تعدیل تفاوت دمای سرد بیرون و دمای گرم داخل، مانع از سرماخوردن مراجعان می‌شدند.

 

فضای داخل گرمخانه به چند محل جهت كیسه كشیدن، تمیز كردن و خزانه‌ها تقسیم می‌شده است. خزانه‌ها نیز سه عدد بوده‌ است؛ یكی برای آب گرم، دیگری برای آب سرد و آخری مخصوص آب ولرم. حمام‌ها نیز همچون بازار علاوه بر این كه در آن عملی مشخص انجام می‌گرفته، محل اجتماعات نیز بوده است. مراسم مهمی چون حنابندان، حمام عروسی، زایمان و ... نیز در آن انجام می‌شده است.

 

حمام ‌گنجعلی‌خان ‌ كرمان

یكی از بناهای موجود در مجموعه گنجعلی‌خان شهر كرمان، حمام آن است كه در سال  1020‌هجری‌قمری به دستور گنجعلی‌بیگ ملقب به گنجعلی‌خان، حاكم كرمان در زمان شاه‌عباس صفوی ساخته شد. هدف از ساخت این مجموعه ایجاد یك مركز تفرجگاهی در وسط شهر بوده است. در حمام گنجعلی‌خان تمام‌ نماد‌های معماری سنتی یك حمام رعایت شده است و در برخی جاها حتی توجه به جزئیات توانسته این‌حمام را برجسته سازد و...

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: معماری حمام های تاریخی ایران, حمام های تاریخی ایران, دانلود پروژه معماری اسلامی, دانلود مقاله معماری اسلامی, دانلود تحقیق حمام های تاریخی ایران, دانلود تحقیق معماری, دانلود پروژه مهندسی معماری, دانلود تحقیق مهندسی معماری, دانلود مقاله مهندسی معماری, بررسی معماری حمام های ایرانی, بررسی معماری حمام سنتی,


پنج شنبه 28 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تجزیه و تحلیل معماری ویلای پارتکلا شاهکار معماری ایرانی


تجزیه-و-تحلیل-معماری-ویلای-پارتکلا-شاهکار-معماری-ایرانی-(در-روستاهای-مازندران)

تجزیه و تحلیل معماری ویلای پارتکلا شاهکار معماری ایرانی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 592

 

بخشی از متن:

ویلای پارتکلا شاهکار معماری ایرانی در روستاهای مازندران

سبک ایرانی و اسلامی: این ویلا که نام آن پارتکلا است به سبک خانه های سنتی مازندران ساخته شده و برای ساختش از معماری و مصالح سنتی استفاده شده است. معمار این پروژه محمدرضا نیکبخت است. با چیدانه همراه باشید تا گشتی در ویلای پارتکلا با طراحی داخلی بومی زیبایش بزنیم.ویلای پارتکلا در بالای تپه ای سبز در روستای پارتکای مازندران واقع شده و ایوان این ویلا رو به منظره ای بی نظیر و استثنایی است. در نمای آن نیز از آجر و سیمان سفید به روش سنتی استفاده شده است.

و  سبک طراحی این ویلا کاملا شبیه خانه های روستایی خطه شمال کشور است.

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تجزیه و تحلیل معماری ویلا پارتکلا, تجزیه و تحلیل معماری ویلا پارتکلا, دانلود تحلیل معماری ویلا پارتکلا, تحقیق تحلیل معماری ویلا پارتکلا, تحلیل معماری ویلا پارتکلا مازندران, ویلای پارتکلا شاهکار معمار, دانلود تحقیق شاهکار معماری ایران, معماری ویلا پارتکلا, معماری ویلای پارتکلا, معماری ویلای پارتکلا مازندران,


پنج شنبه 27 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق آشنایی با معماری نئوکلاسیک


تحقیق-آشنایی-با-معماری-نئوکلاسیک

تحقیق آشنایی با معماری نئوکلاسیک

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 234

 

 

بخشی از متن:

در این تحقیق به توضیح کامل چگونگی و تاریخچه پیدایش ,ویژگی های معماری نئوکلاسیک و... همراه عکس می پردازیم.

 

 
در زیر بخشی از تحقیق برای شما آورده شده است:

معماری نئو کلاسیک

        Neoclassical  architecture

فلسفه و تمدن کلاسیک یونان و روم باستان شالوده فکری و اجتماعی تمدن مغرب زمین را تشکیل می دهد و طی دوهزار سال گذشته همواره فلسفه کلاسیک در بینش ذهنی وکالبد فیزیکی تمدن غرب مشهود بوده است . معماری غرب نیز از این امر مستثنا نبوده ومعماری کلاسیک پیوسته در کلیه تاریخ مغرب زمین مطرح بوده است.

کلاسیک که در پی بیش از نیم قرن تفوق معماری مدرن از اوایل اخیر مورد بی توجهی نسبی قرار گرفته بود ، به تدریج بعد از انتقاداتی که به سبک مدرن شد ، خصوصا بعد از نمایشگاهی در لندن به نام نابودی خانه های حومه شهر در سال 1975 ، مجددا به صورت یک سبک مهم که می تواند پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی باشد مطرح شد .

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق آشنایی با معماری نئوکلاسیک, دانلود تحقیق آشنایی با معماری نئوکلاسیک, آشنایی با معماری نئوکلاسیک, دانلود پروژه آشنایی با معماری نئوکلاسیک, معماری نئوکلاسیک, دانلود تحقیق معماری, معماری نئوکلاسیک چیست, نئوکلاسیک, دانلود نئوکلاسیک, بررسی دوره معماری نئو کلاسیک, آشنایی با معماری دوره نئو کلاسیک,


پنج شنبه 26 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

معماری کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان

معماری-کاروانسرا-و-چاپارخانه-همراه-با-پلان

معماری کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 347

 

بخشی از متن:

تعدادی از سرفصل های این پروژه به شرح زیر است:

-معماری کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان

-شکل کاروانسرا در اقلیم های مختلف ایران

-کاروانسرا در سواحل جنوبی دریای خزر

-کاروانسرا ها در کرانه شمالی خلیج فارس و دریای عمان

-کاروانسرا در نواحی کوهستانی و مرتفع

-کاروانسرا در دشت های فلات

-چاپارخانه و...

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: پروژه معماری کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان, دانلود پروژه معماری کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان, کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان, تحقیق کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان, دانلود تحقیق کاروانسرا و چاپارخانه همراه با پلان, دانلود معماری,


پنج شنبه 26 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق معماری سبک گوتیک


تحقیق-معماری-سبک-گوتیک

تحقیق معماری سبک گوتیک

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 691

 

 

بخشی از متن:

تعدادی از سرفصل های پروژه به شرح زیر است:

 

بعضی از ویژگیهای معماری گوتیک 
-     در شکل گیری معماری گوتیک دو شخصیت برجسته بسیار موثر بودند
الف ) گوتیک آغازین 
ب ) معماری گوتیک پیشرفته 
ج ) معماری گوتیک پسین 
گوتیک در انگلستان 
کلیسای سنت الیزابت و...
+عکس

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق معماری سبک گوتیک, دانلود تحقیق معماری سبک گوتیک, دانلود پروژه معماری سبک گوتیک, معماری سبک گوتیک, دانلود معماری سبک گوتیک, سبک گوتیک در معماری, تحقیق سبک گوتیک, بررسی سبک گوتیک معماری, آشنایی با سبک گوتیک معماری,


پنج شنبه 25 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه اجرا شده در میدان هروی تهران


نقشه-اتوکد-ساختمان-4-طبقه-اجرا-شده-در-میدان-هروی-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه اجرا شده در میدان هروی تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 1820

 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 4 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه میدان هروی تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه, نقشه اتوکد ساختمان, دانلود نقشه معماری اتوکد, دانلود رایگان نقشه اتوکد, دانلود نقشه معماری ساختمان, نقشه معماری, دانلود فایل اتوکد پلان مسکونی, دانلود پلان اتوکد معماری, فایل اتوکد پلان مسکونی رایگان, دانلود نقشه اتوکد ساختمان در میدان هروی تهران, نقشه اتوکد ساختمان در میدان هروی تهران, نقشه ساختمان در میدان هروی تهران, نقشه ساختمان در میدان هروی,


پنج شنبه 25 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق معماری سبک فولدینگ


تحقیق-معماری-سبک-فولدینگ

تحقیق معماری سبک فولدینگ

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 344

 

 

بخشی از متن:

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

 

-تاریخچه

-معماری فولدینگ یکی از سبک های مطرح در دهه پایانی قرن گذشته بود . فلسفه فولدینگ برای نخستین بار توسط فیلسوف فقید فرانسوی ، ژیل دلوز مطرح شد . وی همچون ژاک دریدا از جمله فلاسفه مکتب پسا ساختارگرایی محسوب می شود . دلوز نیز مانند دریدا اساس اندیشه خود را بر زیر سوال بردن بینش مدرن و مکتب ساختارگرایی قرار داد .

-معماری فولدینگ معماری نئو باروک نیز نامیده می شود . در معماری باروک ، سبک های یونانی ، رومی ، شرقی ، رومانسک ، گوتیک و کلاسیک روی یکدیگر تا می شوند و کالبد بنا و سطوح مواج دیوارها نسبت به شرایط انعطاف پذیرند . همانگونه که در معماری فولدینگ انعطاف پذیری احجام و سطوح مختلف توسط تکنولوژی جدید ، که همان رایانه است ، انجام می شود . و...

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق معماری سبک فولدینگ, دانلود تحقیق معماری سبک فولدینگ, دانلود پروژه معماری سبک فولدینگ, پروژه معماری سبک فولدینگ, معماری سبک فولدینگ, سبک فولدینگ معماری, دانلود معماری سبک فولدینگ, دانلود تحقیق سبک فولدینگ معماری, دانلود پروژه سبک فولدینگ معماری,


پنج شنبه 24 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق بررسی معماری معبد زیگورات چغازنبیل


تحقیق-مجموعه-تاریخی-معبد-زیگورات-(چغازنبیل)

تحقیق بررسی معماری معبد زیگورات چغازنبیل
فرمت فایل دانلودی: .rar

فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 811

 

بخشی از متن:

 تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

-تاریخچه

چغازنبیل

 

-چُغازَنبیل نیایشگاهی باستانی است که در زمان ایلام عیلامی‌ها  و در حدود ۱۲۵۰ پیش از میلاد ساخته شده‌است. چغازنبیل بخش به‌جامانده از شهر دوراونتش است و در نزدیکیشوش (شهر باستانی) در استان خوزستان قرار دارد.

 

-جایگاه

-ابعاد

-معماري زيگورات 

-شهر دور-اونتاش 

-مصالح و...   +عکس

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات چغازنبیل, دانلود تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات چغازنبیل, دانلود پروژه چغازنبیل, دانلود تحقیق چغازنبیل, دانلود معماری چغازنبیل, مجموعه تاریخی معبد زیگورات چغازنبیل , مجموعه تاریخی معبد زیگورات, تحقیق بررسی معماری تاریخی معبد زیگورات, معماری تاریخی معبد زیگورات, تحقیق بررسی معماری معبد زیگورات چغازنبیل, معماری معبد زیگورات چغازنبیل, معماری معبد زیگورات, معماری معبد چغازنبیل, معماری زیگورات, معماری چغازنبیل,


پنج شنبه 24 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

معماری باغ های ایرانی


معماری-باغ-های-ایرانی

معماری باغ های ایرانی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 178

 

بخشی از متن:

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

مقدمه ای بر پیشینه تاریخی باغ ایرانی : 

آب در باغ های ایرانی

نقش آب در معماری 

نقش آب در معماری ایران باستان

آب و روانشناسی 

 

آب و انعکاس سطح آب ساکن

طراحی آب در سبکهای مختلف

استخر

آبنما

برکه

آبشار و جویبار

فوارهها

باغ موزه آب و...   +عکس

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: پروژه معماری باغ های ایرانی, دانلود پروژه معماری باغ های ایرانی, دانلود تحقیق معماری باغ های ایرانی, معماری باغ های ایرانی, دانلود معماری باغ های ایرانی, دانلود باغ های ایرانی, باغ های ایرانی, تاریخچه باغ های ایرانی, دانلود تاریخچه باغ های ایرانی,


پنج شنبه 23 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق معماری دوره کلاسیک پیشین (پارتنون،ساختمانهای آکرو پولیس)


تحقیق-معماری-دوره-کلاسیک-پیشین-(پارتنون-ساختمانهای-آکرو-پولیس)

تحقیق معماری دوره کلاسیک پیشین (پارتنون،ساختمانهای آکرو پولیس)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 334

 

بخشی از متن:

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

معماری دوره کلاسیک پیشین (پارتنون،ساختمانهای آکرو پولیس(

 

پارتنون

گوشه جنوب شرقی پارنتون 

ساختمانهای آکرو پولی

 ارختئوم آکروپولیس، آتن 421 تا 405 ق م . (نمای جنوبی)

کولوسئوم رم

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق معماری دوره کلاسیک پیشین پارتنون, ساختمانهای آکرو پولی , تحقیق معماری دوره کلاسیک پیشین, دانلود تحقیق معماری دوره کلاسیک پیشین, دانلود پروژه معماری دوره کلاسیک پیشین, معماری دوره کلاسیک پیشین, پارتنون, ساختمانهای آکرو پولی, تحقیق بررسی معماری دوره پیشین, بررسی معماری دوره پیشین, مقاله بررسی معماری دوره پیشین, آشنایی با معماری دوره پیشین,


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد