پروژه طرح مرمّت و احیای خانه ناصرالدین میرزا
دانلود پروژه ها ، مقالات ، پایان نامه ها ، گزارشهای کارآموزی ، رشته مهندسی عمران و معماری

پنج شنبه 3 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پروژه طرح مرمّت و احیای خانه ناصرالدین میرزا

پروژه-طرح-مرمّت-و-احیای-خانه-ناصرالدین-میرزا

پروژه طرح مرمّت و احیای خانه ناصرالدین میرزا

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: powerpoint
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 4914

 

 

بخشی از متن:

پروژه طرح مرمّت و احیای خانه ناصرالدین میرزا (مناسب برای نمونه پایان نامه) در 71 صفحه پاورپوینت قابل ویرایش همراه عکس به صورت جامع و شکیل جمع آوری شده است که نظیرآن را نخواهید یافت :

 

موقعیت خانه ناصرالدین میرزا در بافت

این بنا در خیابان خیام شمالی خیابان صوراسرافیل پشت کوچه قورخانه در کوچه ای معروف به ناصرالدین میرزا در محدوده شهرداری منطقه دوازده ، ناحیه 2 و به پلاک 16 واقع گردیده است. کوچه ناصرالدین میرزا کوچه باریکی است همچون سایر کوچه های بافت قدیمی تهران که در جلوی آن مغازه هایی از قبیل چاپخانه ، تکثیر ، کپی و نیز تعمیرگاه وجود دارد و بعد از گذر از این مغازه ها به کوچه ای باریکتر می رسیم که درب ورودی این خانه در ابتدای آن واقع است. این دیوار که دیوار شرقی خانه محسوب می گردد تا انتهای کوچه که حدود 48 متر طول دارد ادامه میابد.

کوچه ناصرالدین میرزا کوچه ای باریک و شمالی جنوبی است که یکی از فرعیات منشعب از خیابان صوراسرافیل می باشد. خیابان صوراسرافیل خود خیابانی شرقی غربی میان خیابانهای ناصرخسرو و خیام قرار دارد. ورودی این بنا بسیار ساده و بدون کوچکترین تزئینات است و همین امر انسان را دچار شک در مالکیت آن توسط یک شاهزاده می نماید.

این بنا در زمینی در حدود 1000 متر مربع بنا شده است. بخش شمالی حدود 403 مترمربع و بخش جنوبی آن 136 مترمربع مساحت زمین آنرا اشغال کرده است و...

 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی ، ،
:: برچسب‌ها: پروژه طرح مرمت و احیای خانه ناصرالدین میرزا, دانلود پروژه مرمت خانه ناصرالدین میرزا, پروژه مرمت خانه ناصرالدین میرزا, دانلود پروژه احیای خانه ناصرالدین میرزا, پروژه احیای خانه ناصرالدین میرزا, مرمت خانه ناصرالدین میرزا, احیای خانه ناصرالدین میرزا, پروژه طرح مرمت خانه ناصرالدین میرزا,