دانلود پاورپوینت جرثقیل ها و تاور کرین
دانلود پروژه ها ، مقالات ، پایان نامه ها ، گزارشهای کارآموزی ، رشته مهندسی عمران و معماری

سه شنبه 2 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت جرثقیل ها و تاور کرین

پاورپوینت-جرثقیل-ها-و-تاور-کرین

پاورپوینت جرثقیل ها و تاور کرین

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت جرثقیل ها و تاور کرین را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 89
حجم فایل: 8506
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
تقریباً در تمامی صنایع نیاز به نقل و انتقال اجسام سنگین وجود دارد، یکی از متداول ترین دستگاههایی که در این رابطه مورد استفاده قرار میگیرد جرثقیل می باشد.
تاور کرین یا جرثقیل برج سازی یکی از دستاورد های مهم بشری است که ساختارهای متفاوتی بنا به نوع توقع کاربر را دارا می باشد و در زمینه های برج سازی، سد سازی، سیلو سازی، پل سازی، ساختمان سازی، حمل کالا در بنادر و ... به کار گرفته می شود که خود می تواند در ارتفاعهای متفاوت با باربرداری های متفاوت در شعاع های متفاوت خدمت دهی نماید و چون قدرت مانور بسیار بالا در زمینه ی باربرداری جهت استفاده های گوناگون و در صنایع مختلف را دارا می باشد توجه قشر عظیمی از صنعتگران را در زمینه ی برج سازی و ... به خود اختصاص داده است.
تاورکرین ها اغلب اجسام را صدها متر بالا می برند و می توانند به فاصله دوری انتقال  می دهند. البته در بعضی موارد تا بیش از این ارتفاع هم قابل افزایش در ارتفاع هستند بالاترین سطحی که تا امروز دیده شده ارتفاع 660 متری می باشد.
کاربر ساختمانی از تاورکرین برای بلند کردن فولاد، بتون، ابزارهای بزرگی مانند ژنراتورها و مشعل های استیلنی و انواع مختلفی از مواد ساختمانی دیگر استفاده می کند. تاورکرین ها بسته به نوع آنها قابلیت باربرداری تا وزن 2000 تن را دارا می باشند ولی به طور میانگین در ساختمانها حداکثر تا 60 تن را مورد استفاده قرار می دهند. ضمناً اولین تاورکرین بوسیله یونانی های باستان اختراع شد و با نیروی کارگران و چهارپایان کار می کرد.

فهرست رئوس مطالب:
جرثقیل ها
تعریف جرثقیل  
انواع جرثقیل 
متعلقات جرثقیل 
تقسیم بندی جرثقیل 
عوامل موثر در چپ شدن جرثقیل 
نکات ایمنی عمومی جرثقیل 
مقررات ایمنی کابل سیمی و زنجیرها 
اافراد مجاز به کار با جرثقیل 
نکات ایمنی کار با جرثقیل
تاور کرین
مقدمه
انواع تاور کرین
اجزای تشکیل دهنده تاور کرین
خصوصیات تاور کرین
نحوه کار تاورکرین
جانمایی تاوركرين در کارگاه
ایمنی تاورکرین (قبل از نصب، هنگام کار، ایمنی دستگاه، سرویس و نگهداری)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پروژه های مهندسی عمران، پروژه های مهندسی عمران - عمومی عمران ، شهرسازی و آزمایشگاه، پروژه ماشین آلات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت جرثقیل ها و تاور کرین , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت جرثقیل ها , پاورپوینت جرثقیل ها و تاور کرین , دانلود پاورپوینت جرثقیل , دانلود پاورپوینت تاور کرین , نصب تاورکرین , نصب جرثقیل , تاورکرین , جرثقیل برجی , دانلود پروژه راهسازی , دانلود پروژه ماشین آلات , دانلود پروژه ماشین آلات راهسازی , دانلود پروژه ماشین آلات ساختمانی , پروژه ماشین آلات ساختمانی , پروژه ماشین آلات راهسازی ,